هر فرد چند سکه از مرکز مبادله می‌تواند خریداری کند؟

سخنگوی مرکز مبادله گفت: در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده قبلی جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۴ تیرماه در مرکز مبادله برگزار می‌شود تمام سکه‌های عرضه شده حراج فردا ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی هستند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است به شکلی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه را در سبد خود داشته باشد، اما در نهایت نباید جمع هر سه با هم بیشتر از ۵ قطعه باشد.

او می‌گوید: واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است.

بالسینی در پاسخ به این پرسش که هزینه تحویل و انبارداری چه میزان است؟ اظهار کرد: هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود و به شعب بانک عامل پرداخت می‌شود. همچنین هزینه انبارداری ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و این هزینه شامل روز‌های تعطیل رسمی نیز است.

او در نهایت می‌گوید: در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده قبلی جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار