ورشکستگی ۱۱ هزار شرکت آلمانی از ابتدای سال ۲۰۲۴

طبق آمار یک موسسه تحقیقاتی کردیت ریفورم تعداد شرکت‌های آلمانی ورشکسته از ابتدای سال ۲۰۲۴ به ۱۱ هزار رسیده است.

تعداد شرکت‌های آلمانی ورشکسته از ابتدای سال ۲۰۲۴ به ۱۱ هزار مورد رسیده است که رکورد بالایی برای تقریبا یک دهه تمام است. این آمار را شرکت اعتباری آلمانی کردیت ریفورم Creditreform منتشر کرده است.

کردیت ریفورم Creditreform در نیمه اول سال ۲۰۲۴، ۱۱۰۰۰ شرکت ورشکسته را در آلمان ثبت کرد. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۸۴۷۰ مورد) تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافت و بالاترین رقم در تقریبا یک دهه گذشته بود.

به گفته پاتریک لودویگ هانتز، رئیس تحقیقات اقتصادی کردیت ریفورم Creditreform، دلایل افزایش ورشکستگی شرکت‌های آلمانی، اثرات رکود اقتصادی سال ۲۰۲۳، بحران مداوم و محیط ضعیف اقتصادی بود.

هانتز گفت: «همه اینها در کنار هم گردن بسیاری از شرکت‌ها را می‌شکند.»

علاوه بر این، ورشکستگی در بین افراد نیز افزایش یافته است و ۳۵۴۰۰ مورد در دوره شش ماهه ثبت شده است که ۶.۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس تحقیقات اقتصادی کردیت ریفورم Creditreform نتیجه گرفت: «ثبات شرکتی در آلمان در حال حاضر شکننده‌تر از سال‌های گذشته است».

یادآور می‌شود، پیش از این، الکساندر لامبدورف، سفیر فرانسه در مسکو در مصاحبه با RND گفت که آلمان باید با روسیه با وجود مواضع بسیار متفاوت این کشور‌ها در مورد مسائل اساسی همکاری کند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار