تکمیل کریدور ترانزیتی کشور همزمان با احداث آزاد راه شیراز _ بوشهر

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز_ اصفهان گفت: همزمان با تکمیل قطعه ۸ آزادراه شیراز _ اصفهان قطعه اول مسیر کریدوری شیراز _بوشهر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

یاسر تنها مدیر پروژه منطقه ۷ آزاد راه شیراز_ اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تاکنون ۸۹ درصد خاکبرداری و ۸۵ درصد بتن‌ریزی قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان انجام شده است، گفت: در مجموع پیشرفت فیزیکی قطعه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان به بیش از ۶۲ درصد رسیده است و اگر منابع مالی آن به موقع تامین شود می‌توانیم این قطعه را تا چهار ماه آینده برای تردد آماده کنیم.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان بیان کرد: هم اکنون ۵۰ درصد نیوجرسی‌های این قطعه، ۲۳ درصد رویه آسفالت، ۶۹ درصد آرماتوربندی و قالب‌بندی آن نیز آماده شده است.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان حجم خاکریزی این قطعه را بیش از ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: همچنان عملیات اجرایی این قطعه در دست اجراست تا بتوانیم با تامین منابع مالی مورد نیاز آن را به موقع آماده کنیم.

وی تاکید کرد: آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر در ۷ قطعه طراحی و ساخته شده است که هم اکنون با اتمام عملیات اجرایی قطعات ۱ تا ۶ آزادراه شاهد بهره‌برداری از ۲۱۲ کیلومتر از این مسیر هستیم و قطعه ۷ این آزادراه به طول ۱۳ کیلومتر آخرین قطعه آن در ورودی شهر شیراز قرار دارد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پروژه  و اتصال آن به بوشهر ما شاهد تکمیل کریدور ترانزیتی شمال _ جنوب و حلقه مفقوده در این بخش  و افزایش حجم میزان ترانزیت خواهیم بود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۳
جاده خوبیه اما چرا کامل نشده افتتاح کردند.نماینده های شیراز عجله داشتند افتتاح کنند الان جاده یتیم شده وهیچگاه خدمات بین راهی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
چرا هیچ کاری برای جاده بوشهر به شیراز انجام نمیدین ازدالکی تا دوراهی کازرون حتما باید یه لاین سبقت درست بشه .
Iran (Islamic Republic of)
میتی
۰۸:۲۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
مزخرف ترین ازاد راهی ک رفته بودم اینجاس چقدر راننده شبها میکشن ن آبی ن غذایی ن پمپ بنزینی تا ۲۰ کیلومتر اول سیمانه آسفالت نیست بعدشم یا سر بالایی یا کجه یا سر پایینی
هیچ راهی ب طبیعت نداره ادم یجا بشینه زنده باد جاده قدیم اون خدابیامرز ۵۰ سال پیش درست کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
خدایی آزاد راه شاه چراغ اصفهان عالیه حرفی برای گفتن نداره.
Iran (Islamic Republic of)
م م
۰۸:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خوب شما از اون استفاده کنید،ولی ناشکری نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
احسنت
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
باسلام چرا هیچ اشاره ای به قسمت انتهایی آزاد راه شیراز قسمت بیضا نمیکنید ؟ جای پرترافیک و خطرناک که رانندگان را به مخاطره می‌اندازد و تامرکز شیراز یکساعت زمان میبرد, یعنی از ابتدای آزاد راه که ایزدخواست است تا انتها که بیضا می‌باشد ۱ساعت و ۴۰ دقیقه زمان میبرد درصورتیکه از بیضا تا شهر صدرا ۴۰ دقیقه پر خطر زمان میبرد،
آخرین اخبار