آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان

نیروی انتظامی برای تامین امنیت شعب اخذ رأی و حفاظت از صندوق‌های آرا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان امین امنیت انتخابات را یکی از مأموریت‌های مهم و حساس فراجا عنوان کرد و گفت: فراجا در تمامی دوره‌های برگزاری انتخابات به خوبی این ماموریت را به سرانجام رسانده و همواره نیز سربلند از آن بیرون آمده است.


سردار حمید علینقیان پور بابیان اینکه طبق قانون وظیفه تامین امنیت شعب اخذ رای و حفاظت از صندوق‌های رای برعهده فراجا است گفت: ماموران تامین کننده امنیت از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات آموش‌های لازم را فراگرفته و با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و در روز برگزاری انتخابات، هم وظیفه امنیت مسیر‌های جابجایی صندوق‌های رای و هم وظیفه امنیت شعب اخذ رای را تا پایان انتخابات و اعلام شمارش آرا برعهده خواهند داشت.


وی گفت: در استان اصفهان مجموعاً ۳ هزار و ۱۶۹ صندوق و شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که نیرو‌های تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیرو‌های امنیتی با آمادگی کامل وظیفه حفاظت از این صندوق‌ها و شعب را برعهده خواهند داشت و قطعاً با هر فرد یا گروهی که بخواهد در نظم و روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد کند برخورد قانونی می‌کنند.


سردار علینقیان پور گفت: با توجه به اینکه طبق قانون فرصت تبلیغات نامزد‌ها در ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسیده به تمامی ستاد‌ها و هواداران نامزد‌ها توصیه می‌کنیم که در مدت باقیمانده تا انتخابات از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار