گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت «ابوشجاع» از فرماندهان جهاد اسلامی در طولکرم، تلاش دشمن برای ریشه‌کنی مقاومت در کرانه باختری را بیهوده دانستند.

 پایگاه خبری «العهد» گزارش داد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت «محمد جابر» ملقب به «ابوشجاع» از فرماندهان و بنیانگذاران «کتیبة طولکرم» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در طولکرم را تأیید کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ابوشجاع و همراهان وی پس از درگیری قهرمانانه با نظامیان صهیونیست در اردوگاه طولکرم به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: دشمن ده‌ها سرباز و خودروی زرهی و پهپاد را به کار گرفت تا به شهید ابوشجاع دست یابد چرا که می‌دانست که او و برادرانش هرگز تسلیم نخواهند شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: دشمن برای ریشه‌کنی مقاومت در کرانه باختری تلاش بیهوده می‌کند و ما همه تلاش‌های آن را ناکام خواهیم گذاشت.

جهاد اسلامی همچنین توطئه‌های رسمی عربی و بین‌المللی که فرصت ارتکاب جنایت ضدبشری علیه فلسطینیان را برای رژیم صهیونیستی فراهم آورده است، محکوم کرد.

جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت ابوشجاع، تأکید کرد که تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر علیه کرانه باختری هرگز اراده ملت فلسطین و مقاومت آن را نخواهد شکست.

این جنبش افزود: خسارت‌ها و سرخوردگی‌های زیادی در انتظار رژیم اشغالگر است و بحران این رژیم و وحشت امنیتی آن از غزه تا کرانه باختری و همه میادین عمیق‌تر خواهد شد.

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین نیز تأکید کرد: جنگ نسل‌کُشی که تا کرانه باختری گسترده شده است، همه ما را با لحظه سرنوشت‌سازی مواجه کرده است و بایستی در این لحظه یکپارچه و متحد در سنگر رویارویی با دشمن صهیونیستی و دفاع از ملتمان باشیم.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد: جنگ جنون آمیزی که دشمن در کرانه باختری و غزه به راه انداخته، زمین زیر پای سربازانش را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی از روز گذشته عملیات گسترده‌ای را در طوباس، جِنین و طولکرم واقع در شمال کرانه باختری آغاز کرده که تاکنون به شهادت دستکم ۱۷ نفر منجر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
صلح وگفتگو، بهتزین راه حل است، اگر تروریست نباشی؟!
جنگ وکشتار فقط درعریزه حیوانات است؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
واقعا در شکنجه روی ساواک و صهیونیست را سفید کردید.
آخرین اخبار