نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری‌ها نقش کلیدی در توسعه ورزش دارند و باید برای ترویج ورزش هزینه کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نقش کلیدی در توسعه ورزش دارند و باید برای ترویج ورزش هزینه کنند افزود: شهرداری‌های این استان هنوز سهم ورزش را از این پنج درصد بودجه فرهنگی هزینه نکرده‌اند که این امر باید تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه هیات‌های ورزشی باید زیرچتر حمایت مسوولان قرار بگیرند، ادامه داد: همه مسوولان استان وظیفه خطیر در حوزه ورزش دارند و در این زمینه باید بیشتر کمک کنند.

حاجی بابایی افزود: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های مختلف صنعتی، گردشگری، اجتماعی و اشتغال، سرمایه گذاری موفقی داشته باشیم، باید ورزش را مورد حمایت قرار بدهیم چرا که ورزش عامل اصلی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش موتور محرک تمامی هنجار‌های اجتماعی است و نقش کلیدی در سلامت خانواده‌ها به خصوص جوانان دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به لحاظ زیرساخت‌ها جزو استان‌های برتر کشور هستیم، گفت: فعالیت‌های ورزشی در تراز نام استان همدان نیست و باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه امسال، سال حمایت از هیات‌های ورزشی استان همدان است و نیاز به تقویت دارند، گفت: لیگ دسته دوم فوتبال کشور برازنده تیم پاس نیست و باید با حمایت‌های لازم، زمینه صعود فراهم شود.

حاجی بابایی یادآور شد: انتظار ما حضور همه جانبه مسوولان و جامعه ورزش در میدان قهرمانی و همگانی است تا بتوانیم سال شکوفا را در این حوزه رقم بزنیم.

منبع ایرنا

برچسب ها: شهرداری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.