رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار شدیدی در پایتخت رژیم تروریستی اسرائیل خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که صدای انفجار شدیدی در تل‌آویو به گوش رسید. این رسانه‌ها در ادامه تائید کردند که یک پهپاد به یک ساختمان در این شهر اصابت کرده است.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های رژیم تروریستی اسرائیل ادامه دادند که اطلاعات اولیه حاکی از اصابت یک پهپاد به ساختمانی در هرتزلیا است. ارتش این رژیم تروریستی نیز اعلام کرد که اطلاعات اولیه حاکی از آن است که یک پهپاد به یک ساختمان در تل آویو خورده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد به دلیل نفوذ پهپاد‌های نیرو‌های مقاومت به چندین منطقه در مرکز اراضی اشغالی، آژیر‌های هشدار فعال شدند. هنوز مشخص نیست که پهپاد از سوی کدام شاخه مقاومت به اراضی اشغالی نفوذ کرده است.

ساعتی پیش نیز شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد که یک سلسله موشک سنگین به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و آژیر خطر در کریات شمونه و اطراف آن به صدا درآمده است. از سویی دیگر رسانه‌های صهیونیست تائید کردند که از سوی مقاومت لبنان بین ۵۰ تا ۶۰ موشک سنگین به سمت شمال فلسطین اشغالی موشک شلیک شد.

پس از شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن آژیر‌های هشدار به دلیل نفوذ پهپاد، برق در هرتزلیا در شمال تل آویو قطع شد.

شبکه ۱۳ اسرائیل فاش کرد که برآورد‌ها حاکی از نفوذ حداقل دو پهپاد انفجاری است که یکی از آنها در شمال منطقه گوش دان رهگیری شد، اما دیگری به هدف خود رسید. کانال اسرائیلی کان نیز به نقل از یک مقام امنیتی گزارش داد که پهپاد‌هایی که در تل آویو مشاهده شدند از سوی یمن پرتاب شده بودند.

پس از شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن آژیر‌های هشدار به دلیل نفوذ پهپاد، برق در هرتزلیا در شمال تل آویو قطع شد.

شبکه ۱۳ اسرائیل فاش کرد که برآورد‌ها حاکی از نفوذ حداقل دو پهپاد انفجاری است که یکی از آنها در شمال منطقه گوش دان رهگیری شد، اما دیگری به هدف خود رسید.

کانال اسرائیلی کان نیز به نقل از یک مقام امنیتی گزارش داد که پهپاد‌هایی که در تل آویو مشاهده شدند از سوی یمن پرتاب شده بودند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار