نامزد حزب دموکرات آمریکا تعداد کشته‌شدگان فلسطینی در غزه را «بی‌رحمانه» خواند که به نظر می‌رسد این اظهارات تلاشی برای جذب رای‌دهندگان عرب است.

کامالا هریس، معاون جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا تعداد کشته‌شدگان فلسطینی در غزه را «بی رحمانه» خواند که به نظر می‌رسد این اظهارات تلاشی برای جذب رای‌دهندگان عرب و مسلمان آمریکایی در هفته‌های پایانی مانده به انتخابات آمریکا است.

به گزارش بامداد سه شنبه المانیتور، هریس در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» در ایالت جورجیا که برای او در انتخابات مهم است گفت: تعداد فلسطینی‌های بی‌گناهی که در غزه کشته شده‌اند، واقعاً بی رحمانه است. ما باید در این مورد صادق باشیم. در عین حال، من همیشه از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت خواهم کرد. ما نیاز داریم که این جنگ تمام شود.

هریس تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس در غزه را «دشوار» خواند، اما گفت که دولت آمریکا برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کند و به سفر آتی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به خاورمیانه اشاره کرد.

وی ادعا کرد: مرگ یحیی سنوار، رهبر حماس، یک مانع برای دستیابی به آتش بس را رفع کرده است. به اعتقاد من، مرگ سنوار یک مانع برای رسیدن به این هدف را رفع کرده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
عجوزه کثیف خفه شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
ببخشید حیف سگ
به ساحت سگ اهانت شد
سگ یه منفعتی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
هریس سگ
آخرین اخبار