نشست هم اندیشی با موضوع تعامل برنامه‌های هنری سازمان بسیج هنرمندان و صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد.

نشست هم اندیشی سازمان بسیج هنرمندان با صدا و سیمای استان قزوین در راستای تولیدات مشترک آثار هنری جهت پخش در صدا و سیمای استان برگزار شد.

انبارلوئی مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین گفت: با توجه به اتفاقات مهمی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم، تولید محتوا درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و تبیین آن برای گروه‌های مختلف مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان در افزایش آگاهی و شناخت آنان نسبت به ماهیت این رژیم منحوس با همکاری شما هنرمندان موثر است.

انبارلوئی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج هنرمندان گفت: هنرمندان طلایه‌دار و میدان‌دار معرفی جریان انقلاب و مقاومت به آحاد جامعه هستند.

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین در ادامه جلسه به همکاری این سازمان با صدا و سیمای قزوین اشاره کرد و گفت: حضور هنرمندان شاخص در برنامه‌های صدا و سیمای استان با هدف تولید برنامه‌های با کیفیت، اثرگذار و در راستای اهداف انقلاب اسلامی از برنامه‌های مشترک این سازمان با صداوسیماست که بحمدالله در حال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد توسط سازمان بسیج هنرمندان افزود: این سازمان با برگزاری این جشنواره‌ها سعی در فراگیری اندیشه بسیج در باور‌ها و فرهنگ جامعه را دارد و رسالت دیگر ما ساماندهی و سازماندهی هنرمندان استان است.

در ادامه هنرمندان حاضر در جلسه به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود در زمینه فعالیت‌های هنری پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار