وزیر بهداشت گفت: سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت بازبینی می‌شود.

محمدرضا ظفرقندی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سهمیه‌های دانشگاه‌ها گفت: درباره سهمیه پذیرش دانشجو در وزارت بهداشت و علوم، در شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث شده و رئیس جمهور هم درباره آن نظر داشته‌اند.

وی ادامه داد: قرار شد با محوریت وزارت علوم و بهداشت، در سهمیه‌ها بازنگری و بازبینی انجام شود. این سهمیه‌ها در طول زمان افزایش داشته و در برخی رشته‌ها این سهمیه‌ها به دو سوم ظرفیت رسیده است.

وزیر بهداشت با اشاره به پیگیری رئیس جمهور برای حل مشکلات دارویی بیان کرد: مشکلات تامین دارو وجود دارد ازجمله مشکل انتقال و پرواز وجود دارد، ولی تلاش می‌کنیم ارز تامین دارو را تامین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
امیدوارم بر کشور ایران روزی بیاید همه دانش آموزان در رقابتی سالم و بدون کوچکترین سهمیه ای برای ورود به دانشگاه امتحان بدهند هر چند ما در این دنیا نباشیم ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
سهمیه ها فرصتی برای تنبل ها و نابودی استعدادها است.اثرش در جامعه کاملاً هویداست.خائن که نباید همیشه در لباس امثال رجوی نمود پیدا کند بلکه نفوذی های خوش خط و خال با محروم کردن نخبگان از قافله توسعه کشور عملاً زمینه نارضایتی های اجتماعی را فراهم میکنند و در نتیجه عدم کارایی نظام!
آخرین اخبار