رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری کردستان بر لزوم ورود استارتاپ‌ها برای حل مسائل جامعه با استفاده از روش‌های نو، به دلیل دگرگونی سبک زندگی امروزی براثر شتاب تغییرات محیطی، مشکلات و مسائل تاکید کرد.

 شاهین فکور در رویداد استارتاپی «مدیریت جامع ترافیک شهری سنندج با تاکید برهوشمندسازی» در سنندج اظهار کرد: برگزاری این رویداد زمینه را برای ارتباط و تعامل شورای ترافیک شهر فراهم کرد که در کنار آن یک دبیر خانه دائمی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان دایر کنیم تا بتوانیم از ایده‌ها و مقالات دیگر صاحب‌نظران و دانشگاهیان استفاده و به حل مشکلات جامعه کمک کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ماموریت گرا بودن دانشگاه، افزود: وضعیت کنونی ایجاب می‌کند دانشگاه علاوه بر حفظ نگاه سنتی به مسئولیت خود در آموزش عالی و پژوهش، با توجه به اقتضائات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و جامعه شناسی به سمت مهارت محور و ماموریت‌گرا بودن جهت‌گیری جدید داشته باشد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان هم اظهار کرد: هدف فرماندهی کل نیروی انتظامی در کار ستادی و اجرا مانند شماره گذاری، صدور گواهینامه و تعویض پلاک و انضباط و مدیریت ترافیک و تصادفات رضایتمندی مردم است.

سرهنگ رضا همتی زاده افزود: در پلیس راهور نیز برای رفع دغدغه‌های مردم به ویژه ترافیک شهر سنندج، بنا داریم از علم و ایده نخبگان و دانشگاهیان بهره ببریم.

امیرحسین محمدپناه رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی کردستان هم به عنوان مرکز آموزشی مجری برگزاری این رویداد گزارشی درخصوص روند تصویب واجرای استارتاپ در دانشگاه، تعداد ایده‌های راه یافته به بخش داوری و سازمان‌ها و نهاد‌های کمک کننده به برگزاری این رویداد ارائه کرد.

در رویداد استارتاپی «مدیریت جامع ترافیک شهری سنندج» از مجموع ۱۴ ایده ثبت نام شده ۱۲ ایده برتر مورد قضاوت و داوری کارشناسان و اساتیدی ازحوزه‌های بازار، کسب و کار، پلیس راهور، شهرداری و شورای ترافیک استانداری کردستان قرار گرفتند و ایده‌های برتر معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار