به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط، گذر ورزش پارک سوم خرداد در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در سنندج افتتاح شد.

شهردار سنندج در آیین افتتاح این گذر ورزشی اظهار کرد: توجه به ترویج ورزش در محلات و همچنین احداث امکان تفریحی و ورزشی یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری بوده است.

سید انور رشیدی افزود: توزیع عادلانه خدمات و توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار همیشه جزو اولویت‌ها و برنامه‌های این دوره شورا و شهرداری بوده است.

وی اضافه کرد: احداث زمین‌های ورزشی در محلات مختلف در قالب طرح محله محور علاوه بر دسترسی آسان ساکنان این محلات به زمین‌های استاندار ورزشی می‌تواند جوانان این محلات را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه دارد.

شهردار سنندج با بیان اینکه گذر ورزش پارک سوم خرداد هفتمین گذر ورزش احداث شده در این دوره شورا و شهرداری است، گفت: این گذر ورزشی در زمینی به مساحت پنج هزار متربع شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال و بسکتبال است.

وی یادآور شد: احداث سرویس بهداشتی، آبخوری، رختکن، نصب مبلمان پارکی، نصب ست ورزشی و گلکاری و بهسازی معابر از جمله اقدامات دیگر در راستای احداث گذر ورزش پارک سوم خرداد است.

رشیدی هزینه احداث این گذر ورزشی را ۱۰۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این گذر ورزشی به مردم سنندج بویژه محله قدیمی بردشت تقدیم می‌شود.

برچسب ها: شهرداری ، سنندج ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.