معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدای مدرسه پیروز بهبهان نباید به دست فراموشی سپرده شوند و این واقعه باید برای نسل جدید بیان شود.

 قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۷۴ شهید دانش‌آموز و فرهنگی مدرسه پیروز بهبهان، گفت: بهبهان در آبان ماه ۱۳۷ شهید دارد که ۶۹ شهید دانش‌آموز، ۴ شهید معلم، یک شهید نیز کادر اداری بوده است.

وی افزود: نباید از آبان ماه سال ۶۲ تا کنون گذشته باشد، اما یک موزه دفاع مقدس در این مکان تشکیل نشده باشد، این شهیدان نباید فراموش شوند، انسان‌های شایسته و بزرگی هستند. امروز مطالعه کردم یکی از این شهیدان مجروحی بوده که پس از چندی خود مجدد راهی میدان جنگ می‌شود و در عملیات کربلای ۵ به شهادت می‌رسد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پیام این شهید دانش‌آموز این بوده که‌ای همکلاسی‌ها اگر من به سفر شهادت که پهن شده بود نرسیدم، اما نهایتاً راه شما را در ایام هشت سال جنگ دفاع مقدس ادامه دادم، ما هرچه داریم از شهدا است.

احمدی لاشکی اظهار کرد: اگر امروز مقاومت مردم غزه، لبنان و جای جای نقاطی که استعمار آن را رها نمی‌کند، می‌بینید همه از برکت این شهیدان است.

وی ادامه داد: استعمار کور خوانده است به لطف خداوند بزرگ و برکت وجود رهبر انقلاب حتم بدانید انشاالله پیروزی از آن حزب الله است و خداوند عنایتش را برای آنانی که عزت، افتخار و اقتدار برای کشور دارند استمرار می‌دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ ای دشمن، آمریکای جنایتکار و آمریکای غاصب، فکر کرده‌اید با شهادت تعدادی از افراد، انسان‌های مظلوم، کودکان و زنان، کار تمام شده است؟ یقین بدانید این گونه نیست.

احمدی لاشکی با بیان اینکه اگر به تاریخ مراجعه کنید متوجه می‌شوید در سال ۶۰ تعداد ۲ هزار نفر ترور شده‌اند، ادامه داد: در آن ایام شهید بهشتی، ۲۷ نماینده مجلس، چهار وزیر و ۱۲ معاون وزیر، شهدایی، چون فکوری، رجایی، باهنر به شهادت می‌رسند، اما آیا تمام شد؟ اینگونه نبود و انقلاب با خون این شهیدان بارور‌تر شد پس یقین بدانید امروز به لطف حضرت باری تعالی مردم غزه، حماس، حزب الله و آنانی که در جبهه مقاومت ایستاده‌اند، محکم‌تر و مقاوم‌تر ادامه داده و پیروز خواهند شد.

به گفته وی، پیام برگزاری مراسم امشب استمرار راه خونین شهیدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.