عضو هیات رئیسه مجلس دهم، گفت: اقدام تنش‌زای شب گذشته رژیم صهیونیستی حرکت تاکتیکی برای اعاده حیثیت از دست رفته این رژیم بود.

محمدعلی وکیلی با اشاره به اقتدار پدافند هوایی کشور در مقابله با اقدام تنش زای شب گذشته رژیم صهیونیستی، بیان کرد: از قبل نیز مشخص بود که این حمله فاقد شاخص‌های عملیاتی خواهد بود و صرفا یک حرکت تاکتیکی برای اعاده حیثیت این رژیم بود. به عبارت دیگر حمله کوچک با سر و صدای بزرگ بود. رژیم صهیونیستی این استراتژی را پیش گرفت. واکنشی که پدافند هوایی ما داشت نیز نشان داد که خوشبختانه ما از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

رژیم صهیونیستی توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

وی در ادامه اظهار کرد: روایتی هم که ساخته می‌شود باید مطابق واقعیت باشد. این رژیم توانایی رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارد. آنچه که اتفاق افتاده است مجموعه‌ای از همکاری‌ها بعضا در منطقه و با حمایت آمریکا و انگلیس بود که این اقدام کوچک رقم خورد. از نگاه بنده نیز این عملیات نهایت اقدام در توان این رژیم بود. اکنون مدیریت بر بازار و آرامش روانی جامعه حائز اهمیت است. مردم ما اکنون آنقدر آرامش دارند که برخی از کاربران عرب در فضای مجازی تحلیل جالبی نسبت به واکنش مردم ایران داشتند. در حالی که مردم اسرائیل بی تاب شده و به خاطر انجام عملیات خود نخوابیدند، اما مردم تهران کاملا در آرامش و در خواب بودند.

هدف اصلی رژیم صهیونیستی مخدوش کردن قوام جمعی مردم است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مردم از طریق خبر متوجه حمله اسرائیل شدند. این نشان می‌دهد که این عملیات با اینکه انجام هم نمی‌شد، فرقی نمی‌کرد. آنچه که مهم است این بوده که پس لرزه‌های این عملیات جزئی نباید بر روی بازار ایران و معیشت مردم اثر بگذارد. مدیریت بر بازار کار دولت است. البته هوشیاری مردم بسیار می‌تواند کار ساز باشد. بخشی از مردم که امروز صبح از خواب بیدار شده و متوجه این اقدام رژیم صهیونیستی شدند، در عصبانیت هستند. طبیعتا بخشی از این بغص و تعصب و غیرت را مردم باید در کمک به آرامش بازار نشان دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: از نگاه بنده اساس هدف این رژیم این بوده که قوام جمعی مردم ایران را مخدوش کرده و آرامش عمومی جامعه را هدف قرار داده است. این رژیم ناتوان از این است که در فضای نظامی با ما روبه رو شود. هدف این رژیم مخدوش کردن فضای روانی جامعه است.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
صهیونیست ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و انگلیس جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آخرین اخبار