مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از معرفی ۴۹ واحد متخلف عرضه کالا‌های اساسی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: صنوف متخلف شامل ۲۳ واحد نانوایی، ۱۲ واحد مرغ فروشی، ۱۱ واحد خواروبار و سه واحد لبنی بوده که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین متخلف در صنف نانوایی‌است، تشریح کرد: کم فروشی و همچنین اعمال قیمت خارج از تعرفه کنجد از مهم‌ترین تخلفاتی است که به تازگی در اصناف نانوایی رویت می‌شود.

خدایاری ادامه داد: ۷۹۶ واحد صنفی در حوزه کالا‌های اساسی طی ۴۸ ساعت گذشته مورد بازدید بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته و روند بازرسی از اصناف روزانه ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه گشت‌های مشترک سازمان جهاد کشاورزی روز‌های شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود، ادامه داد: در این بازدید‌ها نمایندگان تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اداره کل غله استان نیز حضور دارند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با تخلفات واحد‌های صنفی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار