شهروندان انگلیسي در حمايت از ايران تظاهرات کردند

صدها تن از معترضان ضدجنگ در جنوب انگلیس در اعتراض به تجارت تسلیحات و هرگونه اقدام احتمالی نظامی علیه ایران تظاهرات برپا کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مورنينگ استار آنلاين ؛ این معترضان با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود را با ادامه حضور تولیدکنندگان تسلیحات آمریکا در شهر برایتون و جنگ‌افروزی علیه ایران به دلیل داشتن فعاليت هاي هسته‌ای ابراز کنند.

بر اساس این گزارش ، بیش از 200 نفر از مردم جنوب انگلیس بعنوان بخشی از کمپین در حال پیشرفت تابستانی خود تظاهرات برپا کردند تا به اقدام نظامی علیه ایران اعتراض کنند.

"اندرو بکت" سخنگوی معترضان اعلام کرد : هدف این تظاهرات جلب توجه قوای نظامی اسرائیل ، انگلیس و آمریکا است و نمایانگر تلاش این کمپین برای راه‌اندازی یک جنبش ضدجنگ با هدف مهار چشم‌انداز "جنگ ظالمانه امپریالیست" می‌باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی افزود: جنگ‌افروزی اخیر اسرائیل در نهایت مخربانه است. تمایل آنها برای بازی با آتش و به خطر انداختن زندگی هزاران نفر با حمله به ایران بسیار بی‌رحمانه است. حمایت آمریکا و انگلیس برای چنین حمله‌ای بسیار نگران‌کننده است. مهم است تا ما یک جنبش ضدجنگ به راه اندازیم تا به منظور جلوگیری از خونریزی‌های بیشتر درس‌هایی را از جنگ عراق یاد دهد.


برچسب ها: ایران ، ضدجنگ ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار