یک آرایشگر در استان هیلونگ جیانگ در شمال شرق چین به علت مهارت منحصر به فردش که می تواند دو سر را همزمان بتراشد بسیار مشهور شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشين هوا ، ژانگ هونگ کای اهل منطقه سویلینگ در استان هیلونگ جیانگ می تواند در حالی در هر دستش یک تیغ دارد به طور همزمان دو سر را بتراشد و حتی گاهی اوقات می تواند حتی با چشمان بسته نیز به کارش ادامه دهد. این مهارت خاص وی موجب جذب مشریان زیادی شده است.
با این حال ژانگ در آغاز تمرین این مهارت مشکلات زیادی را متحمل شده است. وی که در ابتدا نمی توانست به طور همزمان بر روی دو دستش تمرکز کامل داشته باشد بعضی مواقع سرهای مشتریان را زخمی کرده است اما مشتریان در حمایت از ژانگ در کسب این مهارت حمایت های زیادی کرده اند.
ژانگ می گوید آنها به من می گفتند اصلا ناراحت نباشد و تنها به تمرین ادامه دهد. وی گفت من از حمایت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار بودم و در نهایت توانستم با موفقیت و تلاش فراوان این مهارت را بدست آورم.
ژانگ این مهارت را بر روی سر اقوام، دوستان ، مشتریان دایم و حتی خودش امتحان کرده است. وی پس از سه سال بسیار ماهر شده است و به شدت مورد تشویق مشتریانش قرار می گیرد.
اکنون وی می تواند ظرف نود ثانیه دو سر را همزمان بتراشد و حتی از سال دو هزارو هشت توانسته است مهارت تراشیدن سر با چشمان بسته را کسب کند. وی اکنون می تواند ظرف تنها پنجاه ثانیه یک سر را با چشمان بسته بتراشد. وی می گوید رمز کارش حفظ آرامش و تعادل است و تنها در این صورت است که مشتریانش احساس امنیت می کنند. وی می گوید گام بعدی تراشیدن دو سر با چشمان بسته است و قصد دارد نام خود را در کتاب رکودهای گینس ثبت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار