بر اساس آمارتیرماه شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، كاميون ولوو FH ، جايگاه نخست جدول رده بندی کیفی کامیون ها را در اختيار دارد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس این رده بندی ،كاميون ولوو FH در تير ماه با رشد كيفي و ارتقای  نمره منفي از 22.1 در خرداد ماه به 21.9  در صدر جدول کیفی کامیون های تولیدی کشور قرار دارد.

 همچنین طبق این جدول ، كاميون ايويكو AT440  با 30 نمره منفی رتبه دوم و كاميونت ايسوزو  NPR با نمره منفی 30.6 در رتبه سوم رده‌بندي تير ماه قرار دارند.

 و اما كاميونت ايسوزو NKR نيز با نمره منفی 30.4 مقام چهارم  و  كاميون ايسوزو NQR با نمره منفی 31.5  رتبه پنجم رده‌بندي  را در اختيار دارند.

 كشنده اسكانيا G380 كه در رده‌بندي خرداد ماه با 32.6 نمره منفي در رتبه سوم قرار داشت، در رده‌بندي تير ماه با 32.8 نمره منفي در رتبه ششم جا گرفته است و جايگاه هفتم رده‌بندي تير ماه نيز در اختيار كشنده رنو Premium 440 قرار دارد.

 همچنین كاميون البرز كشنده نيز كه در رده‌بندي خرداد ماه با 39.9 نمره منفي در جايگاه چهارم جدول قرار داشت در رده‌بندي تير ماه با 39.8 نمره منفي در رتبه هشتم رده‌بندي و جايگاه نهم رده‌بندي تير ماه در اختيار كاميون كشنده كاوه با 40 نمره منفی است.

 كاميونت هيوندايي مايتي نيز با 45 نمره منفي در رتبه دهم رده‌بندي است و رتبه يازدهم نیز در اختيار كاميون كاويان قزوين با 48 نمره منفي قرار دارد.

 بر اساس این گزارش كاميون كشنده فراز ،كاميون آميكو D1929 ، كاميون آميكو M2631  و كاميون كشنده ماز به ترتیب در رتبه های دوازدهم تا پانزدهم جدول کیفی جای گرفته اند.

 اما كاميون سنگين بنز WH با 91.3 نمره منفي در رتبه شانزدهم و آخر رده‌بندي تير ماه قرار دارد. اين كاميون در رده‌بندي خرداد ماه نيز با 92.9 نمره منفي در رتبه آخر قرار داشت./س

 

برچسب ها: کامیون ، جدول کیفی ، کشنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار