گروهي از پزشکي قانوني مصر که وضع سلامت حسني مبارک رئيس جمهور اين کشور را بررسي مي کند اعلام کرد وي هرگز سکته نکرده و حال وي در حالت تثبيت شده قرار دارد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوآ؛ گروهي از پزشکي قانوني مصر که وضع سلامت حسني مبارک رئيس جمهور اين کشور را بررسي مي کند اعلام کرد حال وي در حالت تثبيت شده قرار دارد و وي هرگز سکته نکرده است.
وکيل مبارک درخواست کرده است موکلش به سبب  "بي ثبات بودن وضع جسماني" از زندان طره که مبارک در حال گذراندن حبس ابد خود به اتهام کشتن معترضان است به بيمارستاني نظامي در منطقه معادي قاهره منتقل شود.
روزنامه مصري الاهرام به نقل از احسان کمال جرجي رئيس اين گروه تحقيق نوشت : وضع سلامت مبارک تثبيت شده است و وي نيازي ندارد از زندان به بيمارستان منتقل شود.
وي افزود : گزارش گروه پزشکي قانوني که پزشکان متخصص قلب ، جراحي عمومي و عروق در آن حضور دارند نشان مي دهد مبارک هرگز سکته نکرده است و براي اينکه سلامتي اش به طور جدي تر به خطر نيفتد ، بايد دارو مصرف کند.
مبارک به سبب دست داشتن در مرگ معترضان در زمان اعتراض هاي ضد دولتي در اوايل سال 2011  که منجر به پايان سه دهه حکومت وي شد به حبس ابد محکوم شده است.
گزارش شده است حسني مبارک اواسط ژوئن سکته کرد و به بيمارستان نظامي در معادي منتقل شد ولي بعد به زندان بازگشت.
بر اساس گزارش ها ، بيماري مبارک پس از محکوم شدن به حبس ابد ، تشديد شد و پزشکان اعلام کردند وي به افسردگي ، فشار خون و تنگي نفس مبتلاست.

برچسب ها: حسنی ، مبارک ، سکته ، قاهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار