در حالی که تظاهرات مردم اسپانیا در برابر ساختمان پارلمان این کشور به صورت مسالمت‌آمیز ادامه داشت، نیروهای پلیس با حمله به مردم اقدام به ضرب و شتم شدید آنها کردند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشاتودی، هزاران نفر از مردم اسپانیا هم اکنون با حضور در میدان «پلازا نپتون» شهر مادرید در حال تظاهرات در گرداگرد ساختمان پارلمان این کشور هستند. تظاهرات‌کنندگان که نسبت به دور جدید سیاست‌های ریاضت اقتصادی معترضند، خواستار برگزاری انتخابات مجدد هستند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات بنرهایی را حمل می‌کنند که در پاسخ به سیاست‌های ریاضتی دولت این کشور، روی آن‌ها نوشته شده است «نه».

دولت اسپانیا برای برخورد با تظاهرات امروز که مردم آن را تظاهراتی کلیدی برای اعلام مخالفت با سیاست‌های اقتصادی دولت دانسته‌اند، از خودرو‌های زرهی و بیش از 1300 نیروی پلیس استفاده کرده است.

تصاویری که اکنون از شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش است، نشان می‌دهد که جمعیت بسیار زیادی در برابر ساختمان پارلمان این کشور حضور یافته‌اند. در حالی که تظاهرات تا دقایقی پیش به صورت مسالمت‌آمیز ادامه داشت، حمله پلیس به مردم منجر به بروز درگیری شد و اکنون نیروهای پلیس در حال ضرب‌وشتم شدید تظاهرات‌کنندگان هستند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار