بیش از 5 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشغول به تحصیل هستند

. معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : 5 هزار و 547 دانشجو در مقاطع کاردانی / کارشناسی ناپیوسته / کارشناسی / کارشناسی ارشد / دکترای حرفه ای / دکترای phd و mph و دستیاری دکتری تخصصی هم اکنون در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند .

آزاد بخت با بیان اینکه 516 دانشجو در مقاطع تکمیلی و دستیاری در این دانشگاه مشغول هستند افزود : در مقطع دستیاری 252 نفر / کارشناسی ارشد 217 نفر و phd 48 نفر در حال تحصیل هستند .

وی با اشاره به اینکه در سال 89 / 49 رشته در این دانشگاه وجود داشته است تصریح کرد با توجه به تایید 5 رشته حشره شناسی / مشاوره مامایی / بهداشت حرفه ای / ارگونومی / تکنولوژی های داروهای پرتوزا در مقاطع کارشناسی ارشد و تایید دکترای تخصصی رشته ایمنی شناسی وتایید اولیه دوره فلوشیپ در رشته سایکوسوماتیک در حال حاضر 77 رشته تحصیلی در این دانشگاه وجود دارد .

آزاد بخت با اشاره به اینکه دانشکده های پزشکی / دندانپزشکی / داروسازی / پیراپزشکی / پرستاری و مامایی / بهداشت و پیراپزشکی و پرستاری آمل از جمله دانشکده های این مجموعه دانشگاهی هستند گفت : رشته های فوریت های پزشکی / داروسازی / پرستاری و بهداشت جزرشته های غیر متمرکز ناپیوسته این دانشگاه به شمار می آیند .

بگفته وی با راه اندازی دانشکده های طب سنتی / توانبخشی و مغز و اعصاب به ظرفیت دانشجویان این دانشگاه افزوده خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.