طي مراسمي و با حضور جمعي از مديران ارشد صنعت کشنده سنگين زامياد با نام کاميون استراليس رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رضا سرايي مديرعامل شرکت زامياد در مراسم رونمايي اين محصول جديد اظهار داشت: با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني اين شرکت به عنوان يکي از خودروسازان تجاري که حدود 5 دهه در اين زمينه فعال است هم راستا با حفظ و ارتقاي توان شبکه حمل و نقل کشور و بکارگيري تکنولوژي روز دنيا اقدام به توليد محصول کشنده سنگين کرده است.

وي ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده از سري اول کشنده هايي که به صورت محدود وارد شبکه حمل و نقل کشور شد شرکت زامياد بر آن شد تا نسبت به توليد انبوه اين خودرو اقدام کند.

از اين رو برنامه توليد دو مدل از کشنده هاي گروه خودرويي سنگين و فوق سنگين با مدل هاي AT 440S43 مجهز به موتور 10 ليتري با قدرت 430 اسب بخار و مدل AF440S48  مجهز به موتور 13 ليتري با قدرت 480 اسب بخار و گيربکس اتوماتيک که سازگار با شرايط اقليمي، جاده اي و متناسب با نياز بازار ايران است را در دستور کار خود قرار داد.

مديرعامل شرکت زامياد در خصوص ويژگي هاي اين دو کشنده جديد تصريح کرد:‌ از ويژگي هاي اين محصولات سنگين مي توان به بازده بالاي موتور، هزينه نگهداري کم، عملکرد و گشتاور خروجي بالا، پائين بودن مصرف سوخت و بالا بودن کيفيت و دوام آن نسبت به ساير برندهاي خودروهاي تجاري اروپايي اشاره کرد.

وي در ادامه از برنامه ارتقاي استانداردهاي روز دنيا در محصولات زامياد خبر داد و گفت: 3 استاندارد به استانداردهاي سال 90 خودروي 2.2 تني زامياد اضافه مي شود و نصب فرمان 2 تکه تلسکوپي و تاخوگراف و همچنين محدود کننده سرعت به استاندارد اجباري سال 91 وانت زامياد است.

سرايي با اشاره به اينکه هم اکنون تمامي الزامات استانداردي در توليد وانت 2.2 تني زامياد رعايت مي شود گفت: به جهت مزيت هايي که سوخت ديزل در کاهش مصرف دارد بيشتر توليد شرکت زامياد با موتور ديزل است چرا که بازار وانت ديزل زامياد بيش از محصولات بنزيني و دوگانه سوز با استقبال روبرو شده است.

گفتني است، شرکت زامياد با انواع خودروهاي وانت 2.2 تني با بيش از 12 نوع کاربري در بخش هاي مختلف خدماتي از جمله باربري، حمل مايعات و سوخت، آتش نشاني، حمل موادغذايي، پول رساني و همچنين با توليد انواع ون و ميني بوس در حوزه خودروهاي حمل و نقل درون شهري و در بخش خودروهاي سنگين با کاميون کشنده سنگين و فوق سنگين و انواع کاميون هاي ديگر يکي از بزرگترين شرکت هاي توليدکننده خودروهاي تجاري در کشور است./س
برچسب ها: کشنده ، زامیاد ، کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار