رئیس سابق شاباک با ناآگاه و بی کفایت خواندن مسؤولین و کاندیداهای این رژیم، اسرائیل را روبه سقوط و تاریکی توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سما نیوز، "یووال دیسکين" رئیس سابق سرویس های اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) در اعتراض به وضعیت نابسامان اسرائيل و بی کفایتی سران این رژیم و به منظور ایجاد تغییراتی دموکراتیک در اسرائیل از مردم خواست تا صندوق های انتخاباتی را با آراء سفید پر کنند.
 
وی افزود: باید اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی به صورت روز افزون در باتلاق خرافات اعتقادی، عدم مساوات مردمی، بحران اقتصادی، و بحران مسؤولیتی فرو می رود. بسیاری از مردم توانایی تحمل شرایطی که سران بی کفایت برای آنان رقم می زنند را نداشته و نمی توانند خود را با آن تطبیق دهند، بسیاری در فکر مهاجرت از اسرائیل هستند و این یعنی حرکت در مسیر سقوط و تاریکی و به خطر افتادن آینده رژیم.

دیسکين با انتقاد از کاندیدهای انتخابات آتی رژیم صهیونیستی تمامی سران رژیم را افرادی بی لیاقت، فاسد، و فرصت طلب دانست که فقط و فقط به فکر خود هستند و مصالح مردم برایشان اهمیتی ندارد.

در پایان او بار دیگر بر نا آگاهی و بی کفایتی کاندیدهای انتخابات رژیم صهیونیستی (از جمله تسیپی لیونی) تاکید کرده و با حالتی تمسخر آمیز گفت: به سوی انتخابات می رویم.
 
گفتنی است، اظهارات دیسکين در ذیل مقاله ای از روزنامه عبری زبان هاآرتص افزوده شده که عنوان آن "چرا 40% از اسرائیلی ها در فکر مهاجرت هستند" بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار