وجود ستاره سینمایی در فیلم ها نیز دیگر انگیزه ای در مخاطب برای رفتن به سینما ایجاد نمی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی "پذیرایی ساده"  به کارگردانی "مانی حقیقی" با داشتن 8 سالن سینمایی و یک هفته نمایش توانست فروشی 40 میلیون تومانی را سپری کند، این فیلم  طی این روزها توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.



فیلم سینمایی " گیرنده" به کارگردانی "مهرداد غفار زاده" که در میان فیلم هایی که به تازگی اکران شده بیشترین تعداد سالن سینمایی را در اختیار دارد توانست پس از یک هفته نمایش در تهران فروش 24 میلیون تومان را سپری کند.
فیلم سینمایی "من و زیبا" به کارگردانی "فریدون حسن پور"  با داشتن 10 سالن سینمایی و 5 روز نمایش فروشی 10 میلیون تومانی را سپری کرد که در هفته اول اکران خود چندان موفق نبود.
فیلم سینمایی "من مادر هستم" به کارگردانی فریدون جیرانی" با داشتن 17  سالن سینمایی  و 5 هفته اکران توانست فروشی 1میلیارد و سیصد میلیون تومانی را سپری کرد که تاکنون بیشتر از فیلم های دیگر فروش داشته است.
فیلم سینمایی " بی خود و بی جهت" با داشتن  14 سالن سینمایی و 5 هفته نمایش فروش 610 میلیون تومان را سپری کرد.



گفتنی است، فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به کارگردانی " روح الله حجازی" با داشتن 8 سالن سینمایی و 5 هفته نمایش توانست فروش 430 میلیون تومان را سپری کند همچنین  فیلم سنیمایی "یه عاشقانه  ساده" به کارگردانی "سامان مقدم" با داشتن 14 سالن سینمایی و چهار هفته اکران عمومی فروشی 185 میلیون تومان را برای خود رقم زند هر چند که اکران فیلم های جدید نیز این روزها سالن های سینمایی نتوانسته اند مخاطبان چندانی را جذب کنند./ي2
برچسب ها: سینما ، گیشه ، اکران ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار