کارگردان فیلم سینمایی "تابستان طولانی" با اشاره به پاره وقت کارکردن آن هم در سینما به جشنواره سی و یکم راه یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در دومین برنامه از سری برنامه های "هفت" ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور مستقیم از برج میلاد، "علی خزاعی فر" کارگردان فیلم سینمایی "تابستان طولانی" گفت: فیلم اولی ها  باید به دور از گیشه های و تکرار با نگاهی نو روحیه تجربی خود را در آثارشان حفظ کنند.

وی افزود: یکی از ریسک های ما استفاده از بازیگران غیر چهره بود و ریسک لازمه تجربه گرایی و شکستن قالب کلیشه هاست و این فیلم به دلیل رخ دادن در بازه زمانی سال 62 و آغاز جنگ تحمیلی با به تصویر کشدن شور و حال مردم در آن زمان یک حس نوستالوژیک را به مخاطب القا میک ند و علاوه بر آن بر محور بالغ شدن قهرمان داستان حرکت می کند.

خزاعی فر تصریح کرد: سینما برای غنی شدن چاره ای جز روکردن به شهرستان ها ندارد و این فیلم با بودجه مرکز صدا و سیما توسط تلویزیون و با ابتکار مدیر این مرکز در خراسان ساخته شد.

در ادامه این گفتگو سیاوش حقیقی تهیه کننده این فیلم گفت: حمایت باید از فیملسازان اولی صورت بگیرد برای فیلم اولی حفظ ماندگاری و طی کردن این مسیر در ادامه است.

وی اظهار داشت: نسل جدید فیلمسازان به خوبی تکنیک را می شناسند و ما در این فیلم از نسل جدید و عوامل بازیگران بوی استفاده کردیم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.