عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس کوچکتر از این هستند که بخواهند در امور داخلی ایران دخالت کنند، گفت: ظاهرا اين كشورها كاري جز حاشيه‌پردازي درباره ايران ندارند.

حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانيه وزراي امور خارجه کشورهاي حاشيه خليج‌فارس در خصوص جزاير سه‌گانه ايراني گفت: ادعاهای ضد ایرانی مطرح‌شده در این بیانیه اظهاراتی همیشگی از جانب سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که جزاير سه‌گانه جزئي از خاک ايران است، ادامه داد: براي سفر به هر نقطه از سرزمين ايران به اجازه ديگران نياز نيست و هر کسي در خاک ايران مي‌تواند اين سفر را انجام دهد.

وي با بيان اينكه برخي كشورهاي عضو شوراي حاشيه خليج‌فارس کاري به جز حاشيه‌پردازي ندارند، اظهار داشت: اعضاي اين شورا مسئله جزاير سه‌گانه را در هر جلسه‌اي مطرح کرده و پيرامون اين موضوع اظهارنظر انجام مي‌كنند در صورتي که اين مسئله اصلا به آن‌ها مربوط نمي‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پايان با اشاره به اظهارات اعضاي این شورا در مورد سفر نکردن مقامات ایرانی به جزیره ابوموسی با بیان اینکه چنین اظهاراتی حرف‌هایی بزرگتر از حد این کشورها است، تاکید کرد: ابوموسي، تنب برزگ و تنب كوچك متعلق به ایران هستند و نمایندگان مجلس هر اقدامی در این مورد بخواهند انجام خواهند داد، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس کوچکتر از این هستند که بخواهند در امور داخلی ایران دخالت کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار