مديرکل بازسازي آذربايجان شرقي، از اتمام فاز اول نوسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي و آغاز فاز دوم بعد از تعطيلات نوروزي خبر داد.

محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه فاز اول بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به اتمام رسيده است، گفت: ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکن در مناطق روستايي در فاز اول برنامه ريزي شد.

وي ادامه داد: خوشبتانه توانستيم تا ابتداي فصل زمستان، ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکن را در روستاها به اتمام برسانيم تا براي ساکنان مشکل ايجاد نشود.

مديرکل بازسازي آذربايجان شرقي در ادامه تصريح کرد: 11 هزار واحد مسکن در اين مناطق به متقاضيان تحويل داده شده و مردم در آنجا ساکن هستند.

وي در ادامه اظهار داشت: 10 هزار و 500 واحد مسکوني موقت از جمله کانکس نيز براي ساکنان جهت اسکان موقت و يا به عنوان انباري به مردم اين مناطق تحويل داده شد.

محمدي در ادامه يادآور شد: بسياري از ساکنان از کانکس موقت جهت انباري و يا اتقا اضافه استفاده کرده اند.

وي با اشاره به اينکه در اين مناطق هيچ فردي در چادر ساکن نيست، افزود: بسياري از ساکنان وسايل و يا دام هاي خود را در چادر نگه مي دارند، ولي هيچ فردي چادرنشيني در اين مناطق وجود ندارد.

مديرکل بازسازي مناطق آذربايجان شرقي، با اشاره به اينکه بسياري از شايعات مبني بر اينکه ستادهاي معين بازسازي برچيده شده اند، افزود: هيچ ستاد معيني تا پايان کار بازسازي اين مناطق را ترک نمي کنند و به فعاليت هاي خود ادامه مي دهند. /عب
برچسب ها: چادرنشینی ، زلزله ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار