معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود امکانات و زیرساخت تفریحی - گردشگری را عامل توسعه ابعاد صنعتی و تجاری دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حمید بقایی و هیات همراه در جریان بازدید از صنایع فعال منطقه آزاد اروند با تاکید بر گرایش بیشتر صنایع تولیدی به صادرات با وجود پتانسیل این منطقه، گفت: با ورود صنایع به عرصه صادرات ضمن افزایش ظرفیت تولیدی موجبات افزایش سود آوری این بخش ها فراهم می شود.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حاشیه بازدید از سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، افزود: بایستی تسهیلات مورد نیاز در بخش های صادرات، آموزش و تجارت برای تولید کنندگان توانمند منطقه آزاد اروند فراهم شود.

معاون رییس جمهور، ضمن بازدید از بندر خرمشهر و مرز ترانزیتی شلمچه، خاطر نشان کرد: منطقه آزاد اروند در حوزه ترانزیتی در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: منطقه آزاد اروند به عنوان کریدور ترانزیتی و صادراتی غرب کشور آینده روشنی در پیش دارد که با افتتاح پروژه های جدید پیشرفت بیشتری را در منطقه شاهد خواهیم بود.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور در پروژه های گردشگری منطقه آزاد اروند همچون پل کابلی جزیره مینو و ساحل سازی اروند صغیر، اظهار داشت: جزیره مینو، با وجود طبیعت بکر می تواند بستر مناسبی برای ایجاد قطب گردشگری باشد.

بقایی با تاکید بر توسعه پروژه های گردشگری در منطقه آزاد، تصریح کرد: وجود امکانات و زیرساخت تفریحی - گردشگری موجب توسعه ابعاد صنعتی و تجاری می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار