حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن بازبینی و انتخاب آثار بخش "فعالان" بیست و دومین جشنواره تئاتر سوره ماه را از شنبه، 9 شهریورماه، آغاز می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، با پایان یافتن بازبینی آثار متقاضیان بخش "استعداد‌های جوان"، بازبینی بخش "فعالان" از شنبه، 9 شهریورماه، طی پنج روز از سوی حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام می‌شود.

گفتنی است، امسال برای اولین بار در جشنواره‌ تئاتر سوره‌ ماه، آثار هنرمندان جوان و کارگردانان باتجربه در دو بخش مجزای "استعدادهای جوان" و "فعالان" با دو ترکیب داوری مستقل، ارزیابی و داوری خواهند شد.
 
طبق سیاست‌های حمایتی جوانان در حوزه هنری، تعداد آثار "استعدادهای جوان" در جشنواره‌ تئاتر سوره‌ ماه بیشتر از آثار "فعالان" خواهد بود، اما آن دسته از آثار متقاضیان بخش "فعالان"، که به جشنواره راه پیدا نمی‌کنند، فرصت حضور در جدول اجرای عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری را خواهند داشت.

لازم به یادآوری است، بیست و دومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه، به دبیری دکتر رحمت امینی، نیمه‌ دوم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار