جوانان سوري با تجمع در بلنديهاي مشرف بر دمشق پايتخت سوريه، در برابر حمله احتمالي آمريکا سپر انساني تشکيل دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المنار ؛  برخي فعالان مردمي و رسانه اي سوري و عربي، سپر انساني در سوريه تشکيل دادند. هدف از اين سپر انساني که از کوه قصيون مشرف بر دمشق آغاز مي شود، حمايت از سازمانهاي نظامي و غير نظامي سوريه در برابر هر گونه تجاوز احتمالي به اين کشور است.

جوانان سوري و غير سوري در کوه قصيون مشرف بر دمشق مستقر شدند و زنجيره انساني آنان تا سازمانهاي مختلف در دمشق ادامه يافت. محمود الشيخ عيسي از سازمان دهندگان اين سپر انساني گفت جوانان سوري با روي باز و مشتاقانه از اين حرکت استقبال کردند. جوانان سوري در صفحات ارتباط اجتماعي در اينترنت خواستار تشکيل اين سپر انساني  شدند و بلافاصله با پاسخ مثبت شمار زيادي از فعالان رسانه، نويسندگان، ورزشگاران و مردم عادي روبرو شدند. 

خالد حيدر شاعر سوري گفت ما همه وطن خود را دوست داريم و تا پاي جان از آن حمايت مي کنيم. نزار الفرا از فعالان رسانه اي سوري نيز گفت اين تجمع به هيچ وجه دولتي نيست بلکه مردم، خودجوش آنرا برپا کرده اند و شرکت کنندگان تاکيد مي کنند که آمريکا قطعا دچار اشتباه خواهد شد اگر به سوريه حمله کند. اين در حالي است که تجمع جوانان سوري ادامه دارد و روز بروز بر شمار شرکت کنندگان از جمله از ديگر کشورها افزوده مي شود.
برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، انسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار