«تمام سلام» که رئیس جمهور لبنان او را مامور تشکیل کابینه جدید در این کشور کرده است؛ گفت همچنان برای تشکیل کابینه با موانعی رو به رو است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ تمام سلام در کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان در در کاخ بعبدا گفت: «همچنان برای تشکیل کابینه با موانع و مشکلاتی مواجه هستیم و برای از میان برداشتن این موانع تلاش می کنیم. ولی نگاهی به اظهارات برخی طرف های سیاسی نشان می دهد آنان به دنبال تسهیل روند تشکیل کابینه نیستند و برای مشارکت در این روند شرط و شروط تعیین می کنند و بر موانع می افزایند. با این حال من دست از تلاش بر نمی دارم تا زمانی که به این نتیجه قطعی برسم که تلاش ها هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. انشاء الله بعد از عید قربان ما مسئله تشکیل کابینه را پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم به نتیجه برسیم». 

تمام سلام افزود: «تاکنون سناریوهای متعددی مطرح و بررسی شده ولی درباره طرح مشخصی توافق نشده است. رایزنی درباره طرحها و پیشنهادها ادامه دارد. امیدوارم بعد از عید قربان تلاش نهایی برای دستیابی به نتیجه صورت گیرد... تماس ها و رایزنی ها با هیچ یک از طرفهای سیاسی به ویژه با نبیه بری رئیس پارلمان قطع نشده است ولی از میزان این تماس ها کم و زیاد می شود. من از تماس با همه طرفها استقبال می کنم. تشکیل کابینه در شرایط کنونی کار آسانی نیست ولی غیرممکن هم نیست».
برچسب ها: سلام ، تمام ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار