رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: صبا هرگز در دیدار حساس هفته پایانی دور رفت لیگ برتر هندبال باشگا‌ه‌های کشور برابر تیم صدرنشین ثامن‌الحجج سبزوار از پیش باخته نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید علیرضا طباطبایی تصریح کرد: ما قبول داریم که باید روز سختی را در مقابل تیم پرانگیزه، پر مهره، قوی و آماده ثامن‌الحجج سبزوار تحمل کنیم اما هرگز صبا تیمی نیست که به سادگی به حریف امتیاز بدهد.

وی ادامه داد: اگر چه در 10 هفته سپری شده از مسابقات دور رفت این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم ما در هفت بازی به حریفان باخته اما انصافاً هرگز حریف از پیش باخته‌ای نبوده و به سادگی به حریفان نباخته اما با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم در ادامه به اهمیت توجه بازیکنان صبای قم به دیدار هفته پایانی دور رفت با تیم ثامن‌الحجج سبزوار اشاره کرد و افزود: شاید تصور خیلی‌ها این باشد که ما به سادگی در این دیدار می‌بازیم و قبول داریم که ثامن تیم بسیار خوبی است اما آن‌ها مقابل صبا کار مشکلی دارند.

وی انگیزه بالای بازیکنان تیم صبای قم برای کسب امتیاز از بازی با صدرنشین لیگ برتر هندبال را مهم‌ترین عامل برای وحدت بازیکنان این تیم به منظور ارائه یک بازی خوب مقابل ثامن‌الحجج سبزوار عنوان کرد و افزود: با علم به این‌که بازی سختی پیش‌ر‌و داریم اما آن‌ها نیز نباید صبا را دست کم بگیرند.

طباطبایی تصریح کرد: صبای قم برای موفقیت در لیگ امسال توان و ظرفیت بسیار بالایی دارد که این مهم را از آغاز دور برگشت لیگ برتر برابر تیم‌های لیگ برتری ارائه خواهد کرد و این تیم حتماً از تعطیلات نیم فصل برای ترمیم نقاط ضعف استفاده خواهد کرد و سعی ما این است که یکی 2 بازیکن مورد نیاز کادر فنی را نیز جذب کنیم.

مدیر تیم هندبال صبای قم در ادامه با بیان این‌که متوقف کردن صدرنشین لیگ برتر هندبال به بازیکنان صبا روحیه دوچندانی می‌دهد، عنوان کرد: با این‌که در بازی‌های اخیر به راحتی امتیاز از دست داده‌ایم اما آن‌ها را فراموش می‌کنیم و با بهترین شرایط مقابل ثامن‌الحجج سبزوار قرار می‌گیریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تیم هندبال صبا از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و فنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم در دیدار این هفته شاهد یک بازی بسیار خوب از تیم صبا باشیم و بتوانیم در دیداری که به صورت زنده از شبکه سوم سیما برای عموم هموطنان علاقه‌مند به هندبال پخش می‌شود، توانمندی هندبال قم را به نمایش بگذاریم.

بازی حساس هفته یازدهم دور رفت مسابقات لیگ برتر بین تیم‌های اول و نهم جدول رده‌بندی یعنی ثامن‌الحجج سبزوار و صبای قم از ساعت 16 امروز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید./س

برچسب ها: قم ، صبا ، ثامن ، پیش ، باخته ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.