امروز "سه شنبه 14 آبان ماه 92" اعلام شد؛

خروج "سامانه بارشی" از کشور/"افزایش دما" در اکثر مناطق کشور

اواخر امروز بتدریج سامانه بارشی از کشور خارج می شود و از این رو تا پایان هفته جاری با حاکم شدن جوی پایدار در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 14 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز تنها در برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده وجود خواهد داشت و اواخر امروز بتدریج سامانه بارشی از کشور خارج می شود و از این رو تا پایان هفته جاری با حاکم شدن جوی پایدار در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، فردا و روز پنجشنبه دمای هوای غالب مناطق کشور افزایش نسبی خواهد داشت که افزایش دما در سواحل شمالی کشور محسوس خواهد بود.


گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف و در بعضی ساعات غبار محلی پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 18 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار