بر اساس ارزیابی کمیسیون اروپا، کشور فرانسه تا سال 2015 نمی تواند میزان کسری بودجه خود را به زیر 3 درصد برساند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در ارزیابی خود از اوضاع اقتصادی و بودجه ای کشورهای عضو اعلام کرد رشد اقتصادی فرانسه امسال به 0.2 درصد خواهد رسید و این در حالی بود که در بهار امسال پیش بینی شده بود اقتصاد فرانسه امسال در رکود بسر برد.

میزان کسری بودجه فرانسه امسال قرار است به 3.8 درصد برسد. این در حالی است که روند رشد اقتصادی این کشور اکنون مدتی آغاز شده است و انتظار می رفت که با این میزان رشد، میزان کسری بودجه بیشتر کاهش یابد.

کمیسیون اروپا در ارزیابی خود از اوضاع اقتصادی و بودجه ای کشورهای عضو اعلام کرد رشد اقتصادی فرانسه امسال به 0.2 درصد خواهد رسید و این در حالی بود که در بهار امسال پیش بینی شده بود اقتصاد فرانسه امسال در رکود بسر برد.

ارزیابی و پیش بینی های کمیسیون اروپا نشان می دهد رشد اقتصادی فرانسه برای سالهای 2014 و 2015 به ترتیب 0.9 درصد و 1.7 درصد افزایش خواهد یافت که از این نظر با پیش بینی های دولت فرانسه همخوانی دارد.

پیش بینی های کمیسیون اروپا حاکی از آن است میزان کسری بودجه بیشتر از پیش بینی های دولت در سالهای آینده خواهد بود. دولت فرانسه پیش بینی کرده است میزان کسری بودجه در سال 2015 به 3 درصد برسد .


برچسب ها: فرانسه ، کسری ، اقتصادی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار