جنبش جهاد اسلامي فلسطين عوامل انفجارهاي بيروت را ايادي رژيم صهيونيستي دانست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الميادين ؛  جنبش جهاد اسلامي فلسطين انفجارهاي امروز بيروت را محکوم و تاکيد کرد هر جنايتي که امنيت لبنان را بر هم زند  زير سر  ايادي رژيم صهيونيست  است .

گفتنی است مسوولان جنبش امل لبنان ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی بیروت ، با دعوت به هوشیاری بیشتر و توجه به روند امنیت داخلی کشورشان هشدار دادند که هدف انفجارهای امروز ضربه به وحدت، امنیت و ثبات کشور است.

"جمیل حایک" رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان به هوشیاری بیشتر، توجه به روند امنیت داخلی، حفظ وحدت، یکپارچگی، انسجام و نیز مقابله با نیروهایی که درصدد خرابی و ویرانی در لبنان هستند، تاکید کرد.

وی افزود: باید صبر و خردمندی و هوشیاری پیشه کنیم، زیرا این مصیبت وارده بسیار بزرگ است و تروریست ها در صدد سرنگونی کامل میهن (لبنان) هستند.

حایک از همگان خواست تا به وظایف و مسوولیت های خود عمل کنند و هشدار داد که شانه خالی کردن از مسوولیتها باعث ایجاد ناامنی در کشور و از بین رفتن تمام دستاوردها می شود.

رییس دفتر سیاسی جنبش امل، هدف از انفجارهای بیروت را ضربه زدن به امنیت داخلی لبنان دانست و گفت: این حمله تروریستی با هدف تخریب کامل لبنان صورت گرفته و تروریست ها این کشور را هدف قرار داده اند.

"طلال حاطوم" مسوول اطلاع رسانی مرکزی جنبش امل نیز اظهار داشت: حمله ای که امروز روی داد، مشابه حملاتی است که پیش از این نیز ثبات و امنیت لبنان را هدف قرار داده بود.

وی تاکید کرد که همه باید برای خون شهدایی که به شهادت رسیدند، ارزش قایل شوند و بدانند حملات تروریستی که در مناطق مختلف لبنان روی می دهد، به هیچ وجه به نفع امنیت و ثبات لبنان و وحدت ملی این کشور نیست.

حاطوم تاکید کرد که باید با خردمندی و مسولیت پذیری تمام با این حادثه برخورد کنیم و تمام توان خود را بکار گیریم زیرا عناصر اصلی قدرت ما، وحدت ملی ماست که مستلزم خویشتنداری و دوری از اضطراب و نگرانی و نیز دوری از مواضع تحریک برانگیز است.

صبح امروز (سه شنبه) دو انفجار نزدیک سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، 23 شهید و 146 مجروح بر جا گذاشت. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار