نماینده پارلمان اوکراین ناآرامی های اخیر در این کشور را برنامه سازماندهی شده غرب برای کودتا و تجزیه اوکراین دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه روسی پراودا؛ " وادیم کولسنیچنکو" نماینده حزب مناطق در مصاحبه اختصاصی با این روزنامه در تحلیل اوضاع اوکراین و در پاسخ به این سؤال که آیا مجوزی برای انحلال مجلس اوکراین وجود دارد ،‌ گفت: «خیر ‌ زیرا مطابق قانون اساسی ، در صورتی می توان مجلس را منحل کرد که سی روز نمایندگان در مجلس حاضر نشده باشند.
"وادیم کولسنیچنکو" افزود: ما فعلاً منتظر اقدامات مناسب هستیم زیرا هم اینک شاهد تحقق بهار عربی در شهر سرد کیف هستیم.
وی گفت : کارشناسان آمریکایی این عملیات را مدیریت کرده اند و به نظر من مداخله خارجی به منظور سازماندهی کودتا در اوکراین آشکار است.
مردم اوکراین بی سر و صدا و آرام مشغول کار و زندگی هستند و فقط شاهد اعتراض گروهی فریب خورده و یک گروه متخصص اشغال ساختمانها و مؤسسات دولتی هستیم که به نظر من دو گزینه مد نظر سازمان دهندگان است.
هدف اول سرنگونی دولت است و هدف دوم روی کار آمدن آدم های نرمتری برای امضای قراردادهای جدید است .
ما شاهد تجربه یوگسلاوی بودیم زمانی که کشور بزرگی در اروپا بود و هضمش مشکل بود و برای همین آن را قطعه قطعه کردند و امروز نتیجه اش را می بینیم.
نماینده حزب مناطق روسیه درب پارلمان اوکراین در پاسخ به این پرسش که آیا در اوکراین کودتا می شود؟ گفت: «حکومت کمی فکر خواهد کرد و اقدامات مناسب برای مذاکره و صلح در پیش می گیرد اما اعضای باند کودتا باید جلب شوند زیرا تصرف مؤسسات دولتی و حمله به پلیس مجازات دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار