نادر طالب زاده، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم عمار گفت: جشنواره عمار حامی مبارزان انقلابی و ضد صهیونیستی در سراسر دنیاست.

به گزارش حوزه خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ اختتامیه چهارمین  جشنواره مردمی فیلم عمار، امشب( شنبه 21 دیماه) در سینما فلسطین با حضور آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان)،سردار نقدی(رئیس سازمان بسیج مستضعفین)، فرج الله سلحشور،نادر طالب زاده(دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار)، کارگردانان جمال شورجه و ابوالقاسم طالبی،  خانواده های شهدای هسته ای و هنرمندان و کاگدانان عرصه سینمای مقاومت  برگزارشد.

در این مراسم، نادر طالب زاده، دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: جشنواره عمار حامی مبارزان انقلابی و ضد صهیونیستی در سراسر دنیاست و در بخش بین المللی نیز درخشید و چند شب گذشته شبکه بی.بی.سی فارسی بر این جمله ما که عمارهای زمانه شغل وامنیت خود را از دست داده، فشارهای زیاری را تحمل کرده و در بخش بین آلمللی این جشنواره حضور یافتند، دردهای بسیاری را روا داشت.

وی افزود: پاسخ ما به آنان این است که مبارزان بین المللی در سالهای عبد نیز بیش از امسال در بخش بین المللی جشنواره عمار هماره ما خواهند بود.

 طالب زاده همچنین عنوان کرد: یکی ازاین اشخاص خانم  "مارا کوینه" است هک در حال حاضر در تهران هستند و با هزینه شخصی خود به آرژانتین رفته و از حادثه تروریستی 1984 در این کشور فیلمی ساخته اند و ادامه فیلمبرداری آن را در تهران انجام می دهند.

وی در پایان اظهار داشت: این افراد به کشف و گسترش حقیقت پرداختند و مصداق بارز مشت نمونه خروار هستند.

همچنین، این خانم فیلمساز نیز از حضور در ایران و جشنواره ضد صهیونیستی و مردمی عمار ابراز خوشحالی کرد و در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه ایران، آرژانتین و سایر کشورهای جهان جملاتی را بیان کرد.

گفتنی است، در این مراسم جایزه ویژه مرگ بر آمریکا به حامد زمانی خواننده آثار انقلابی و ضد صهیونیستی کشورمان اعطا شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار