قانونگذاران انگلیسی از ملکه این کشور خواستند برای مقابله با تاخیر در بازسازی املاک مهم ملی این کشور، هزینه‌های کاخ سلطنتی را کاهش دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه، قانونگذاران انگلیسی روز سه‌شنبه از ملکه الیزابت دوم خواستند برای مقابله با تاخیر در بازسازی املاک مهم ملی‌، هزینه‌های خود را کاهش دهد. 

بر اساس گزارش کمیته حساب‌های دولتی، منابع مالی ملکه الیزابت کاهش یافته و به یک میلیون لیر (یک میلیون و 200 میلیون یورو) رسیده است. کاخ سلطنتی انگلیس در سال 2013-2012 هم با 2 میلیون و 300 میلیون لیر کسری بودجه مواجه شد که بی‌سابقه بود.

مارگارت هاج، رئیس کمیته حساب‌های دولتی،که مسئول بررسی عملکرد مالی کاخ سلطنتی انگلیس است گفت از سال 2008-2007 ، دربار 16 درصد از کل هزینه‌های خود را کاهش داد.

به گفته وی با دانش تجاری بهتر می‌توان از هزینه‌ها بیش از این کاست و از برنامه ملکه الیزابت برای بازسازی املاک سلطنتی از قبیل موزه ویکتوریاوآلبرت و کاخ باکینگهام در لندن که دارائی‌هایی مهم ملی است، حمایت موثرتری کرد. بازسازی موزه یاد شده بیش از 18 ماه است که به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار