گروهی از پیرایشگران تهرانی طی یک ابتکار با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله اقدام به اصلاح سر و صورت جانبازان هشت سال دفاع مقدس کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران شاهد اتفاقی بود که بانی آن گروهی از پیرایشگران بودند، 10تن از پیرایشگران مجرب تهرانی که در آستانه سال نو دست از قیمت‌های بالا این روزهای اصلاح برداشته و آرایشگاه خود را به آسایشگاه برده‌اند.
 
خودشان می‌گویند چندین سال است که لذت این کار را می‌چشیم برای همان است که نام و فعالیت گروه را "جشنواره طرح نور" گذاشته‌ایم.


 
حسینی منصوری مبتکر این طرح در این باره گفت: حدود سه سال پیش بود که در آستانه سال نو به اتفاق گروهی از پیرایشگران تصمیم گرفتیم تا حرکت خیری انجام دهیم برای برکت کارمان در سال بعد از آنجا که ریش و قیچی دست خودمان بود گفتیم چه کاری بهتر از اصلاح، که هم در آن تبحر داریم و هم اینکه بی‌ارتباط با این روزهای باقی ‌مانده از سال نیست.
 
این فعال پیرایشگر ادامه داد: حضور در مدرسه کودکان استثنایی اولین تجربه‌مان بود که بسیار هم تجربه خوبی بود، در حقیقت این حرکت بود که مار برای استمرار  این کار تشویق کرد.


 
منصوری گفت: سپس این تجربیات در چندین مدرسه استثنایی در سال‌های گذشته تکرار شد تا اینکه امسال به اتفاق گروه تصمیم گرفتیم تا سری به سرهای جانبازان قطع نخاع بزنیم.
 
منصوری که مدیریت یک آموزشگاه پیرایشگری را نیز بر عهده دارد افزود: پس از در میان گذاشتن این طرح با مسئولان آسایشگاه جانبازان ثارالله، و استقبال قرار گرفتن طرح از سوی مسئولان آن،‌ امروز به این آسایشگاه آمدیم و آن کار که از دستانمان برمی‌آمد انجام دادیم.
 
وی گفت: حدود 31 جانباز قطع نخاعی این آسایشگاه در محیطی که سراسر انرژی بین‌مان برقرار بود، مورد اصلاح قرار گرفت که البته ما ریش و قیچی دستمان بود و راه و رسم زندگی دست آنها، این مربی پیرایشگری در مورد تفاوت این کار با کارهای قبلی اظهار داشت: برایمان فرقی نمی‌کرد که این اصلاح را با سر کودکان استثنایی انجام داده‌ایم یا جانبازان قطع نخاعی.


 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار