رئیس اداره اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌ المنافع در وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد این وزارتخانه همچنان نامه‌های زیادی از شهروندان اوکراینی برای حمایت روسیه از حقوق و آزادی آنها، دریافت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری ایتارتاس،  رئیس اداره اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌ المنافع در وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد این وزارتخانه همچنان نامه‌های زیادی از شهروندان اوکراینی برای حمایت روسیه از حقوق و آزادی آنها، دریافت می‌کند.

"ویکتور سوروکین" خاطرنشان کرد وزارت امور خارجه روسیه در ماههای اخیر نامه‌های زیادی را دریافت کرده است. در این نامه‌ها شهروندان عادی اوکراینی از روسیه خواسته اند برای دسترسی آ‌زاد آنها به رسانه‌های جمعی و اظهار نظر آزادانه در این رسانه‌ها، از آنان حمایت کند.

"سوروکین" تاکید کرد دولت روسیه درباره نقض آزادی رسانه ها در اوکراین نگران است. به گفته وی همه کانالهای تلویزیونی روس زبان در اوکراین تعطیل شده اند.
به گفته وی توهین به اماکن تاریخی در اوکراین که بارها اتفاق افتاده است نیز باعث نگرانی است.

"سوروکین" تاکید کرد روسیه تلاش خواهد کرد از طریق سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا و شورای اروپا از منافع خود در سطح بین الملل دفاع کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار