وزیر امور خارجه روسیه سخنان جان کری همتای آمریکایی خود درباره رسانه های روسی به ویژه شبکه «راشا تودی» را بی ادبانه و غیر قابل قبول توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، وزیر امور خارجه روسیه سخنان جان کری همتای آمریکایی خود درباره رسانه های روسی به ویژه شبکه «راشا تودی» را بی ادبانه و غیر قابل قبول توصیف کرد. 

"سرگئی لاوروف" رسانه های غربی به ویژه آمریکایی را به وارونه جلوه دادن واقعیت اوضاع در اوکراین متهم کرد و گفت: هدف این رسانه ها مخدوش کردن وجهه روسیه است. 

لاوروف در واکنش به سخنان جان کری که شبکه «راشا تودی» را «بوق تبلیغاتی روسیه» توصیف کرده بود، این سخنان را بی ادبانه و غیرقابل قبول دانست. 

وزیر امور خارجه روسیه افزود: جان کری با لحن «مدعی العموم» شبکه راشا تودی را ابزار تبلیغاتی پوتین خواند. ما به حمایت از خط مشی مستقل و «دیدگاه جایگزین» در برابر تبلیغات غربی ادامه خواهیم داد. راشا تودی با شبکه های سی ان ان و بی بی سی و دیگر رسانه‌های غربی رقابت می کند که مدعی تسلط بر عرصه رسانه‌ای جهان هستند. راشا تودی در این شرایط توانست بینندگان بسیاری را در اروپا، آمریکا، آمریکای لاتین و خاورمیانه به سوی خود جلب کند. 

"سرگئی لاوروف" خاطر نشان کرد: من می توانم جان کری را درک کنم، زیرا شبکه آر تی امروز رقیب جدی برای سی ان ان، بی بی سی و دیگر رسانه های غربی است که تصور می کردند عرصه رسانه ای جهان را در انحصار کامل خود دارند و هیچ تهدیدی برای آنها وجود ندارد. 

انتهای پیام/



برچسب ها: لاوروف ، رسانه ، روسی ، کری ، سخنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار