فرانسه روز شنبه مطالب منتشر شده در هفته نامه آلمانی فوکوس را در خصوص باج دادن فرانسه برای آزادی چهار خبرنگار فرانسوی قاطعانه تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسه روز شنبه مطالب منتشر شده در هفته نامه آلمانی فوکوس را در خصوص باج دادن فرانسه برای آزادی چهار خبرنگار فرانسوی قاطعانه تکذیب کرد. 

هفته نامه آلمانی فوکوس روز شنبه اعلام کرد فرانسه 18 میلیون دلار برای آزادی چهار خبرنگار فرانسوی که ژوئن 2013 در سوریه ربوده شده بودند و هفته گذشته آزاد شدند پرداخت کرده است.
 
وزارت دفاع فرانسه در واکنش به انتشار این مطالب اعلام کرد: دولت فرانسه قاطعانه اخباری را که در این هفته نامه منتشر شده است تکذیب می‌کند و بر موضع فرانسه درباره موضوع آزادی گروگان‌ها براساس آنچه لوران فابیوس وزیر امور خارجه این کشور شنبه گذشته اعلام کرده بود تأکید دارد.

فابیوس هفته گذشته به مناسبت آزادی این چهار خبرنگار فرانسوی پس از 10 ماه اسارت در سوریه اصول پاریس را یادآوری شد و اعلام کرد: دولت فرانسه باج نمی‌دهد. 

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه نیز تأکید کرده بود این یک اصل بسیار مهم است تا ربایندگان نتوانند برای ربودن افراد دیگر اقدام کنند. همه چیز از راه مذاکره و گفتگو حل می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار