بر اثر وقوع انفجار در چند شعب اخذ رای‌گیری برای انتخابات پارلمانی عراق شماری کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: بر اثر وقوع انفجار در یکی از شعب  مرکزی اخذ  رای  در بغداد 4 تن از نیروهای امنیتی کشته و یازده تن دیگر زخمی شدند.  

همچنین شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری از کشته شدن 6 نفر از نیروهای پلیس عراق و زخمی شدن 16 تن دیگر در حمله انتحاری در یک شعبه أخذ رأی در المنصور در غرب بغداد خبر داد.

در همین حال شبکه تلویزیونی العراقیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد بر اثر انفجار بسته مواد منفجره در یکی از مراکز انتخاباتی در شهر موصل شش خبرنگار از جمله دو  تن از کارکنان شبکه العراقیه زخمی شدند.

در شهر طوزخرماتو در استان صلاح الدین عراق نیز یک تروریست انتحاری خود را نزدیک مرکز انتخاباتی ارتش منفجر که به کشته شدن 4 نظامی و زخمی شدن 7 تن دیگر انجامید.

چهار تروریست انفجاری که قصد ورود به مراکز انتخاباتی داشتند، به هلاکت رسیدند. ستاد عملیات الاستان الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی توانستند حمله سه تروریست انفجاری را به مراکز انتخاباتی این استان خنثی کنند و سه عامل انفجاری دیگر را هم به قتل برسانند.
پیشتر هم نظامیان عراقی یک تروریست انفجاری دیگر راکه قصد ورود به یکی از مراکز انتخاباتی داشت، به هلاکت رساندند. 

تروریست‌ها امروز با استفاده از افراد انفجاری قصد داشتند فضای انتخابات نظامیان عراقی را با هدف قرار دادن چندین مرکز انتخاباتی در بغداد، صلاح الدین، الانبار و نینوا ناامن کنند اما حضور گسترده نظامیان عراقی در این انتخابات به نظر میرسد طرح تروریست‌ها را ناکام کرده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار