رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه روز جمعه اعلام کرد نیروهای نظامی روسیه مستقر در نزدیکی مرز مشترک این کشور با اوکراین طی بیست روز آینده به پادگان‌های خود باز خواهند گشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه روز جمعه اعلام کرد نیروهای نظامی روسیه مستقر در نزدیکی مرز مشترک این کشور با اوکراین طی بیست روز آینده به پادگان‌های خود باز خواهند گشت.

خبرگزاری ریانووستی هم به نقل از ژنرال والری گراسیموف اعلام کرد: این نیروها با استفاده از قطار و هواپیما بازخواهند گشت و این عملیات حدود بیست روز طول خواهد کشید. وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار تاکید کرد این نیروها نمی‌توانند تا اول ژوئن بازگردند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه به نیروهای نظامی این کشور که از اواخر مارس در مرز اوکراین مستقر شده‌اند دستور داد به پادگان‌های خود بازگردند.

 این ژنرال روس تاکید کرد این نیروها به محض دریافت دستور رئیس جمهور روسیه عملیات بازگشت به پادگان‌ها را آغاز کردند. رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه تاکید کرد این نیروها به هیچ عنوان تهدیدی برای اوکراین به شمار نمی‌آیند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار