پس از مشکلات سرخ‌ها در جهت سرخ‌پوش کردن محمدرضا خلعتبری و پرداخت 2 قسط از مبلغ قابل پرداخت به اماراتی‌ها، حالا پرداخت قسط پایانی برای مدیران جدید به مشکل تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرداخت بخش سوم طلب عجمانی‌ها این روزها یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیسی تبدیل شده ومدیران این باشگاه به دنبال راه حلی برای این مشکل می‌گردند.

براساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، رحیمی طی چند روز گذشته مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های خلعتبری داشته و از او درخواست کرده که شرایط حساس پرسپولیس را برای عجمانی‌ها شرح دهد و از آن‌ها وقت بگیرد تا مابقی بدهی خلعتبری به این تیم اماراتی را طی چند قسط پرداخت کند.

ظاهرأ قرار است به زودی مبلغی به حساب عجمانی‌ها واریز شود تا آن‌ها متوجه حسن نیت پرسپولیسی‌ها بشوند.



**طعنه‌ دایی به مصدومان تیمش؛ حتی 5 دقیقه تمرین نداشتید!

در تمرینات اخیر پرسپولیس، پیام صادقیان و عباس‌زاده بازیکنانی بودند که دچار گرفتگی عضله شدند و تمرینات خود را به صورت اختصاصی و زیر نظر پزشک تیمشان دنبال کردند.

براساس شنیده‌ها، علی دایی که از دیدن این اتفاق بسیار متعجب شده بود به سراغ بازیکنان مصدوم تیمش رفت و آن ها را مورد بازخواست قرار داد.

شنیده‌می‌شود دایی به این 2 بازیکن جوان گفته که آن‌ها حتی 5 دقیقه هم در طول تعطیلات تمرین نکرد‌ه‌اند که این‌چنین با گرفتگی عضله مواجه شده‌اند و از آن‌ها خواسته که در کنار تمرینات تیمی، خودشان هم اختصاصی تمرین کنند تا زودتر به شرایط ایده‌آل برسند.

**خبرهای جدیدی در راه است؛ گزارش لحظه‌ای از باشگاه به دایی

هرگاه تماس‌های باشگاه پرسپولیس با علی دایی زیاد می‌شود، یعنی خبرهایی در راه است و این موضوع طی چند وقت اخیر چندین و چند بار دیده شده است.

در خلال تمرین گذشته سرخ‌ها هم تلفن همراه دایی بارها به صدا درآمد که نزدیکان او خبر دادند که افراد پشت خط از باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و برای مشورت در خصوص برخی موارد با دایی تماس گرفته بودند.



گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و افراد نزدیک به باشگاه معتقدند که خیلی زود خبر توافق پرسپولیسی‌ها با نفرات جدید به گوش هواداران و فوتبال دوستان خواهد رسید.

به نظر می‌آید به جز ملی‌پوشان، سایر نفرات سرخ تا پایان هفته نهایی خواهند شد.

**بعد از توافق کرمی با سپاهان؛ طالبی به گزینه پرسپولیس اضافه شد

عبداله کرمی که در لیست فصل اینده پرسپولیس قرار داشت پس از اینکه بارها برای مسئولان این باشگاه امروز و فردا کرد، با سپاهانی‌ها به توافق رسید و راهی اصفهان شد.

بر اساس این گزارش دایی که انتظار نداشت این مدافع دست او را در پوست گردو بگذارد خیلی زود نام چند مدافع جدید را در فهرست خرید باشگاه قرار داد تا آنها با یکی از این گزینه‌ها به توافق برسند.

شنیده می‌شود به غیر از مدافع آبی‌ها که این روزها با مدیران جدید تیمش به مشکل خورده، نام فرشید طالبی که اتفاقاً استقلالی‌ها هم به دنبال جذبش هستند، در فهرست دایی دیده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، خلعتبری ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار