رئیس اتحادیه فدرال صنایع آلمان درباره تحریم های اقتصادی علیه روسیه هشدار داده و تصریح کرد که اگر تحریم‌ها علیه مسکو تقویت شود این برای اقتصاد ما سخت خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه"تاگس اشپیگل" آلمان؛  اتحادیه فدرال صنایع آلمان (BDI) درباره تحریم های اقتصادی شدیدتر علیه روسیه هشدار داد.
 
صنعت آلمان حمایت خود را از سیاست خارجی دولت در بحران اوکراین اعلام کرده و سیاست صدر اعظم آلمان و وزیر امور خارجه در این راستا را مسئولانه دانست.
 
"اولریش گریلو" رئیس اتحادیه فدرال صنایع آلمان در این راستا اظهار داشت که خانم مرکل و وزیر امور خارجه ما در بحران اوکراین مسئولانه رفتار می کنند.
 
وی که در گفتگو با روزنامه "تاگس اشپیگل" سخن می گفت همچنین تصریح کرد که این دو سیاستمدار آلمانی دقیقا می دانند که تحریم های اقتصادی علیه روسیه چه مفهومی دارد و چه چیزی را در معرض خطر قرار می دهد.
 
گریلو همچنین درباره تشدید تحریم های اقتصادی علیه روسیه هشدار داده و تصریح کرد که سفارشات ما در حال کاهش است. اگر تحریم ها علیه روسیه تقویت شود این برای اقتصاد آلمان بسیار سخت خواهد بود.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که صدراعظم آلمان و وزرای وی همچنین در ادامه بتوانند از تحریم های اقتصادی شدیدتر علیه روسیه جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار