یک منبع نزدیک به جریان 8 مارس لبنان در سخنانی تاکید کرد مواضع اخیر "سردار قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس بر عدم شکست مقاومت فلسطین تاکید دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛یک منبع آگاه در جریان 8 مارس در مصاحبه با روزنامه الدیار لبنان تاکید کرد: مواضعی که "سردار قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس در قبال تحولات غزه اتخاذ کرده بسیار واضح است و ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه مانند سابق اجازه سقوط مقاومت در غزه و سقوط خود غزه را نخواهند داد.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه بیانیه "سردار سلیمانی" از حالت واقعی و منطقی وی به عنوان یک فرمانده مطلع از جزئیات میدانی و نظامی پرده برمی‌دارد، گفت: دشمن اسرائیلی سخنان فرمانده سپاه قدس را به شکل واضح و آشکار می‌فهمد و عموما رهبران رژیم اسرائیل و خصوصا نظامیان این رژیم درک می‌کنند که "قاسم سلیمانی" کیست و این مرد هنگامی‌که سخن می‌گوید به شیوه خطابه‌های عربی که به عرب و تاریخ آنها بازمی‌گردد، سخن نمی‌گوید.

وی تاکید کرد: ایران که مواضع خود را از طریق "حاج قاسم سلیمانی" ابراز می‌دارد تنها به شعار بسنده نکرده بلکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور و در زمان امام خمینی(ره) سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تبدیل شد و در آینده‌ای نزدیک هم غزه و مقاومت غزه را از حمایت نظامی، مالی و سیاسی خود به شکل گسترده و زیادی بهره‌مند می‌سازد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب الله در کنار ملت فلسطین قرار گرفتند و این آن چیزی است که فرماندهان مقاومت آن را ابراز داشتند افزود: امروز هم از طریق "سردار سلیمانی" و در بیانیه‌ای بر حمایت از ملت فلسطین و مقاومت به وسیله سلاح و هر آن‌چه که نیاز دارند، تاکید شده است.

وی در ادامه یادآور شد: فرمانده نظامی گردان‌های القسام منع‌هایی برای هرگونه مذاکره فلسطینی و یا عربی با هدف اینکه خون فلسطینی‌ها در عرصه منطقه‌ای، بین‌المللی، غربی و به خصوص آمریکایی و از سوی طرف اسرائیلی بازیچه نشود، قرار داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار