به شهریور ماه نزدیک می شویم، ماهی که بازهم اخبار مربوط به معرفی محصولات جدید دنیای تکنولوژی به اوج خود می رسد، این بار نوبت نسل جدید فبلت محبوب سامسونگ و شایعات پیرامون آن است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش روزنامه تایمز کره جنوبی، سامسونگ قرار است گلکسی نوت 4 را در تاریخ 12 شهریور ماه در جریان یک مراسم اختصاصی معرفی کند، این تاریخ یک روز زودتر از موردی است که سال گذشته نوت 3 در آن معرفی شد، بر اساس این خبر سامسونگ در حال آماده سازی دعوت نامه های مربوط به به این مراسم برای مدعوین خود است.

علاوه بر سامسونگ، سونی و اپل نیز پرچم داران جدید خود را در شهریور ماه معرفی خواهند کرد، از همین رو کمپانی کره ای قصد دارد نا کمی زودتر نوت 4 را معرفی کند تا بتواند در مقابل پرچم دارهای 4.7 و 5.5 اپل شانس بیشتری در کسب بازارهای مختلف جهانی داشته باشد، علاوه بر نسل چهارم فبلت نوت، احتمالا شاهد معرفی اسمارت فونی با نام گلکسی آلفا با بدنه ی فلزی از سوی سامسونگ خواهیم بود.

انتظار می رود نوت 4 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن qHD، تراشه اگزینوس 5433 یا اسنپ دراگون 805، سه گیگابایت فضای رم، اندروید نسخه ی 4.4.3 مجهز شود، برخی از شایعات نیز حاکی از عرضه نوت 4 مجهز به صفحه نمایش های خمیده نیز خبر می دهند


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار