قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت در بازپرداخت بدهی بانک‌ها جدی باشد

مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: با بیان اینکه دولت در بازپرداخت بدهی بانک‌ها جدی باشد، گفت: سه سال زمان زیادی برای کمرنگ شدن بنگاهداری بانک‌ها است.

قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص بنگاهداری بانک‌ها گفت: مقرراتی که بانک مرکزی اعلام کرده از پیش وجود داشته و بانک‌ها باید در چارچوب آن فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه بنگاهداری در بانک‌های خصوصی کمتر است، افزود: بخشی از این امر ناشی از پرداخت بدهی‌های دولت به بانک‌هاست که بیشتر این بدهی‌ها در غالب کارخانجات و بنگاه‌ها رد دیون شده است.

وی ادامه داد: دولت بر بازپرداخت بدهی‌ها در این لایحه تاکید کرده است و آنطور که مشخص است بانک‌های دولتی نیز حاضرند این اموال را برگردانند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد افزود: بازه زمانی 3 ساله برای برگرداندن این اموال زمان طولانی است و می‌توان در کمتر از یک سال و نیم این کار را انجام داد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا کم کردن این بازه زمانی مشکلاتی را ایجاد می‌کند؟ گفت: در کمتر از 3 سال با رعایت حدنصاب‌ها و ضوابط‌ها به شرط آنکه دولت نیز در باز پرداخت بدهی بانک‌ها جدی باشد، می‌توان این موضع را اجرایی کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار