"‌شهر موشها 2" هدیه ما به تمام کودکان این سرزمین است و خوشحالم که این فیلم در شهرها و سینماهایی که امکانات خاصی نیز ندارند اکران می‌شود.

منیژه حکمت تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "‌شهر موشها 2" به لحاظ ساختاری و تکنیکی با "‌شهر موشها 1" متفاوت است و ما در این فیلم  سعی داشتیم که یک صنعت را در آن تعریف کنیم.

وی افزود: "شهر موشها 2" ازنظر حس و حال تفاوتی با " شهر موشها2"‌ ندارد زیرا این فیلم به لحاظ محتوایی هم کودکان و هم بزرگسالان را هم شامل می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 3 سال برای ساخت این فیلم انرژی گذاشتیم، که کودکان حس لذت بردن از آن قادر به هم ذات‌پنداری با آن باشند و به عنوان یک پروژه ملی جایگزین خوراک دیداری و نوشتاری آنها باشد.
حکمت عنوان کرد: جشن بزرگ "شهر موشها 2" هم زمان با برگزاری جشنواره کودک در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این پروژه با بیش از 2 هزار نفر همکاری داشتیم و بالغ بر 7 میلیارد تومان برای آن هزینه کردیم و در بخش تبلیغات و پخش آن نیز هزینه هنگفتی را پرداختیم.

 این تهیه کننده بیان کرد: این فیلم هدیه ما به تمام کودکان این سرزمین است و خوشحالم از آنکه این فیلم در شهرهایی امکانات و سینماهای مناسبی ندارند نیز اکران می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:‌به دلیل اکران فیلمهای دیگر و نگرانی مدیران مبنی بر اینکه در صورت اکران "شهر موشها 2" فیلم‌های دیگر فروش خوبی نخواهد داشت، ارشاد ازما تقاضا کرد که اکران این فیلم را 3 هفته عقب بیندازیم و ما در  کمال احترام این امر را پذیرفتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، موش ، هدیه ، کودک ، فیلم ، اکران ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار